בן ארי: "ביקשתי להיכנס לרב שטיינמן על הגיוס – אמרו לי לך לרב אוירבך"

    שמואל וייס 1 Comment on בן ארי: "ביקשתי להיכנס לרב שטיינמן על הגיוס – אמרו לי לך לרב אוירבך"
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי הגיב בראיון לרדיו קול חי על אמירתו של ח"כ גפני לפיה למרות תמיכתו בשורת נושאים הקשורים לציבור החרדי, הרי שעלייתו להר הבית ממחישה עד כמה הוא מרוחק למעשה מהמצביעים החרדיים, וטען כי מדובר ב"כפיות טובה".

    כאן טען המראיין, אבי מימרן, כי גפני לא דיבר נגד בן ארי, אלא רק ביקש לחדד פערים. בתגובה אמר בן ארי: "אני גם רוצה לחדד. התגייסתי למען כל הנושאים שקשורים ליהדות, ואף פעם לא ביקשתי שום דבר. פעם אחת ביקשתי להיכנס לרב שטיינמן ולא נתנו לי. אמרו לי לך לרב אוירבך. זו הייתה התגובה שלהם. בגלל שהוא לא מחליט כלום בעניין הזה אמרו לי לך אליו".

    לדברי בן ארי: "אני גאה בעלייה להר הבית, שאותה אני עושה על פי ההלכה. גם בעניין של המלחמה על הגיוס הייתי ראש חץ, נלחמתי פעם אחר פעם למען הציבור החרדי ולא ביקשתי דבר".

    בן ארי התבקש להתייחס לכך שלא הוכנס לרשימת יחד בשל העלייה להר הבית. "זה בסדר גמור. לא רציתי לשנות מעמדותיי בשביל להיות ח"כ, אני לא שייך לזן הזה", טען.

    "אני מסתכל ורואה כמה המהלך של האחדות היה מתבקש. אני יודע מהאנשים שלי שלפחות מנדט וחצי שלא היו הולכים להצביע בלי זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חברה אתם לא קולטים שאלי ישי תומך אוסלו וההתנתקות שטבון לא רצה את עוצמה יהודית ובסופו של דבר גם לא הכניסו את בן ארי וגם הביאו רק מקום אחד